Bauer Watertechnology AB och Siemens Financial Services har inlett ett samarbete.

Bauer Watertechnology AB och Siemens Financial Services har inlett ett samarbete avseende kunderbjudande leasing. Samarbetet har anor sedan år 2000 i Finland och nu kan vi med stolthet erbjuda samma finansiella tjänst till våra Svenska kunder. En förutsättning är att kunden har ett svenskt organisationsnummer och passerar en sedvanlig kreditprocess.

I Finland väljer våra kunder ofta leasing som ett sätt att fördela utgiften av Bauer produkterna över en längre tid och samtidigt möjliggöra en anskaffning som motsvarar det riktiga behovet, utan att vara bunden till budget. På detta sätt får kunderna fördelarna med Bauer på både tappvatten och  värmesystem. Avtalstiden varierar vanligen mellan två till fem år, månadsavgiften är fast under hela avtalstiden och kunden vet dag från dag ett lösenbeloppet i kronor efter avtalstiden. Våra Brf kunder räknar gärna ner månadskostnaden per kvm / månad.

Vårt gemensamma kunderbjudande är transparent och innehåller inga dolda kostnader. Vanligen tillkommer kostnader så som uppläggnings-, aviseringskostnader, sk. interim hyra och försäkring.

Fråga mer

Vi behandlar  personuppgifter i enlighet med dataskyddslagstiftningen samt god praxis för informationshantering och -behandling. Läs vår sekretesspolicy här.

Bauers planerings­guide

Bauers planeringsguide är avsedd för professionella inom VVS-branschen. Den innehåller detaljerad information om monteringen av vattenbehandlingssystemet.

Stäng meny

KUNDTJÄNST & FÖRSÄLJNING

Beställ Bauer-planeringsguide

Den ger dig detaljerad information om hur Bauers vattenbehandlingssystem väljs och installeras.