Siemens Financial Services Leasing

Leasing

Bauer Watertechnology Oy on tarjonnut asiakkailleen leasing-ratkaisuja jo 20 vuoden ajan. Vastaanotto on ollut erittäin positiivinen kaikissa asiakasryhmissä ja erityisesti asunto-osakeyhtiöasiakkaiden parissa. Bauer-vedenkäsittelylaitteiden edut ja hyödyt tuovat asiakkaille konkreettisia säästöjä ja leasing-vaihtoehto mahdollistaa hankintakustannuksen jakamisen kiinteiksi kuukausieriksi, jotka tavanomaisesti tarkoittavat muutaman sentin menoa neliötä kohden kuukaudessa.

Leasing-ratkaisulla asiakas voi hankkia Bauer- vedenkäsittelylaitteet ilman suurempaa kertainvestointia, milloin esimerkiksi asunto-osakeyhtiössä voidaan toteuttaa myös muita yleiseen viihtyvyyteen ja ylläpitoon liittyviä budjetoituja hankkeita. Sopimusaikoja on tarjolla kahdesta viiteen vuoteen, suosituimman vaihtoehtoehdon ollessa kolme vuotta.

Bauer Watertechnology Oy tekee yhteistyötä Siemens Financial Services AB, sivuliike Suomessa, kanssa tarjotessaan leasing-ratkaisuja. Asiakkaan näkökulmasta leasing-ratkaisu on selkeä ja turvallinen. Leasing-ratkaisuun ei sisälly ns. piilokuluja. Asiakkaalta ei veloiteta avaus- tai laskutuskuluja, päivävuokraa tai erillistä vakuutusmaksua. Tämän lisäksi asiakas tietää täsmällisesti, millä summalla Bauer-laitteet saa omaksi sopimuskauden päätteeksi.

Lisätietoa leasing-ratkaisusta saat omalta myyntiedustajaltasi tai soittamalla 09-27699556 tai s-postitse info@bauer-wt.com

Kysy lisää

Käsittelemme  henkilötietoja noudattaen tietosuojalainsäädäntöä sekä hyvää tiedonhallinta- ja käsittelytapaa. Tutustu tietosuojaselosteeseemme tästä.

Asiakas­palvelu & Myynti

Bauer-suunnittelu­opas

Bauer-suunnitteluopas on tarkoitettu LVI-alan ammattilaisille. Se antaa yksityiskohtaista tietoa laitteiston asennuksesta.